Počet záznamov: 1  

Marketingová strategie destinace cestovního ruchu

  1. Názov Marketingová strategie destinace cestovního ruchu
    Autorské údajeMonika Palatková
    Autor Palatková Monika
    Vydavateľské údajePraha : GRADA Publishing , 2006. - 341 s.
    Edícia Manažer , Cmarketing
    ISBN80-247-1014-5
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu
    Heslá ruch cestovný * stratégia marketingová * príjmy * rekreácia * turistika * riadenie * marketing manažment * výhody konkurenčné * značky kvality * riadenie znalostí * výskum * marketing strategický * propagácia * Česko
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.2, z toho voľných 1, prezenčne 1
    Signatúra819461, 824944

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    819461SEKSklad knižničného fonduvoľný
    824944SEKSklad knižničného fondulen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.