Počet záznamov: 1  

Podniková kultúra - fenomén ovplyvňujúci úspešnosť podniku na trhu

  1. Názov Podniková kultúra - fenomén ovplyvňujúci úspešnosť podniku na trhu
    Autorské údajeAlžbeta Bieliková
    Autor Bieliková Alžbeta
    Zdrojový dokument Poradca. Č. 13 (2007), s. 203-206. - Žilina : Poradca, 2007. ISSN 1335-1583
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá podnik * kultúra podniková * zodpovednosť spoločenská * etika podniková
    AnotáciaŠesť hlavných príčin porušovania noriem etického správania jednotlivca v rámci podnikovej kultúry. Z etického hľadiska rozlišujeme päť vývojových typov podnikov, a to podľa ich záujmu o zisk a podnikateľskú etiku - amorálny podnik, formálne právny podnik, spoločensky zodpovedný podnik, eticky sa rodiaci podnik, etický podnik. Podniková kultúra podporuje alebo naopak bráni dosahovaniu podnikových cieľov, zvyšovaniu výkonnosti, a tým aj zlepšovaniu jeho konkurenčnej pozície na trhu. Budovanie optimálnej podnikovej kultúry nie je jednorázovou kampaňovou aktivitou, ale uceleným a systematickým procesom. Jednotlivé kroky procesu budovania podnikovej kultúry.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2007: 10-13 + 14 príl

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.