Počet záznamov: 1  

Děti chráněné paragrafy

  1. Názov Děti chráněné paragrafy
    Autorské údajeDagmar Bicková
    Autor Bicková Dagmar
    Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 4, č. 6-7 (červen-červenec 2007), s. 37. - Praha : Economia, 2007. ISSN 1214-9594
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama * propagácia * podpora predaja * mládež * deti * legislatíva * médiá * etika
    AnotáciaZákon o regulácii reklamy stanovuje základné pravidlá pre reklamu zameranú na osoby mladšie ako 18 rokov. Zákon o rozhlasovom a televíznom vysielaní zakazuje zaraďovanie programov, ktoré by mohli ohroziť fyzický, psychický alebo mravný rozvoj detí a mladistvých a to v čase medzi 6,00 a 22,00 hodinou. Deti a reklama na potraviny. Etika v reklame.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2007: 1-12 + 9 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.