Počet záznamov: 1  

Maloobchodní a spotřebitelské trhy v Číně

  1. Názov Maloobchodní a spotřebitelské trhy v Číně
    Autorské údajeJan Kramoliš
    Autor Kramoliš Jan
    Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 4, č. 6-7 (červen-červenec 2007), s. 28-29. - Praha : Economia, 2007. ISSN 1214-9594
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.37 - Maloobchod
    Heslá maloobchod * predaj * supermarkety * trh svetový * regióny * sily pracovné * kvalifikácia * vývoz * Čína * analýzy
    AnotáciaAnalýza svetových maloobchodných trhov metódou, ktorá používa index Global retail development (GRDI) a ako doplnkový index Retail labor index. Vývoj indexu GRDI v sledovaných krajinách podľa kontinentu v rokoch 2002-2006 v percentách. GRDI analýza čínskeho trhu. Územné rozptýlenie trhu v Číne. Analýza Retail labor indexu čínskeho trhu. Otváranie exportných trhov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2007: 1-12 + 9 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.