Počet záznamov: 1
(Ne)spokojený zákazník - náš cíl?!
Názov (Ne)spokojený zákazník - náš cíl?! : jak získat zákazníka špičkovými službami Autorské údaje Ivan Nový, Jörg Petzold Autor Nový Ivan Spoluautori Petzold Jörg Vydavateľské údaje Praha : GRADA , 2006. - 159 s. Edícia Manažer , Cprodej ISBN 80-247-1321-7 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy Heslá zákazníci * spotrebitelia * typológia * spokojnosť zákazníkov * predajcovia * predaj * servis * stratégia podniková * služby Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 0, prezenčne 1 Signatúra 819425
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 819425 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne
Počet záznamov: 1