Počet záznamov: 1  

The future of competition

  1. Názov The future of competition : co-creating unique value with customers
    Autorské údajeC.K. Prahalad, Venkat Ramaswamy
    Autor Prahalad C.K.
    Spoluautori Ramaswamy Venkatram
    Vydavateľské údajeBoston : Harvard Business School Press , 2004. - xiii, 257 s.
    ISBN1-57851-953-5
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSpojené štáty
    Systematika 339.137 - Konkurencia
    Heslá konkurencia * konkurencieschopnosť * starostlivosť o zákazníkov * spokojnosť zákazníkov * riadenie vzťahov so zákazníkmi * starostlivosť o zákazníkov * plánovanie strategické * hodnota pridaná ekonomická * podnikanie
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.2, z toho voľných 1, prezenčne 1
    Signatúra819876, 839561

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    819876SEKSklad knižničného fonduvoľný
    839561SEKVšeobecná študovňalen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.