Počet záznamov: 1  

Marketingové analýzy a stratégie

  1. Názov Marketingové analýzy a stratégie
    Autorské údajeŠtefan Majtán
    Autor Majtán Štefan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Vybrané problémy ohodnocovania podniku, 2. časť - Študijný text. S. 55-63. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2004 / Majtán Štefan ; Majdúchová Helena ; Porvazník Ján ; Harumová Anna ; Mrázová Margita ; Markovič Peter ; Grznár Miroslav ; Ďurinová Ivona ; Šúbertová Elena ; Slávik Štefan ; Šebejová Katarína ; Rajňák Milan ; Floreková Slavka. ISBN 80-225-1887-5
    Druh dokumenturozpis článkov z kníh
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Kategória EPCKapitoly v učebniciach a učebných textoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE04 00090-007, FPM - Archív EPC, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.