Počet záznamov: 1
Marketing attitudes towards the functional food and implications for market segmentation
Názov Marketing attitudes towards the functional food and implications for market segmentation Preklad názvu Marketingové prístupy k funkčným potravinám a dopad na segmentáciu trhu Autorské údaje Elena Horská, Kai Sparke Autor Horská Elena Spoluautori Sparke Kai Zdrojový dokument Agricultural economics. Vol. 53, no. 8 (2007), s. 349-353. - Prague : Institute of Agricultural and Food Information, 2007. ISSN 0139-570X Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá potraviny * zdravie * spotrebitelia * trh potravinový * mienka verejná * segmentácia trhu Anotácia Skúmanie príležitostí pre ďalšiu expanziu v kategórii funkčných potravín ako vysoko inovatívnych produktov na základe segmentácie trhu zo spotrebiteľského hľadiska. Analýza spotrebiteľov a ich vzťahu k funkčným potravinám, vzťah medzi výživou a zdravím, dôvera k určitým subjektom na trhu potravín, ktoré formujú verejnú mienku (konzultanti, lekári, propagácia). Výsledkom prieskumu (v Nemecku, Poľsku, Španielsku a Veľkej Británii) je definovanie 5 trhových segmentov, ktoré nakupujú funkčné potraviny a 3 trhových segmentov, ktoré majú k funkčným potravinám negatívny postoj. URL http://www.agriculturejournals.cz/publicFiles/00336.pdf Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2007: 7-12
článok
Počet záznamov: 1