Počet záznamov: 1  

Marketing attitudes towards the functional food and implications for market segmentation

  1. Názov Marketing attitudes towards the functional food and implications for market segmentation
    Preklad názvuMarketingové prístupy k funkčným potravinám a dopad na segmentáciu trhu
    Autorské údajeElena Horská, Kai Sparke
    Autor Horská Elena
    Spoluautori Sparke Kai
    Zdrojový dokument Agricultural economics. Vol. 53, no. 8 (2007), s. 349-353. - Prague : Institute of Agricultural and Food Information, 2007. ISSN 0139-570X
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá potraviny * zdravie * spotrebitelia * trh potravinový * mienka verejná * segmentácia trhu
    AnotáciaSkúmanie príležitostí pre ďalšiu expanziu v kategórii funkčných potravín ako vysoko inovatívnych produktov na základe segmentácie trhu zo spotrebiteľského hľadiska. Analýza spotrebiteľov a ich vzťahu k funkčným potravinám, vzťah medzi výživou a zdravím, dôvera k určitým subjektom na trhu potravín, ktoré formujú verejnú mienku (konzultanti, lekári, propagácia). Výsledkom prieskumu (v Nemecku, Poľsku, Španielsku a Veľkej Británii) je definovanie 5 trhových segmentov, ktoré nakupujú funkčné potraviny a 3 trhových segmentov, ktoré majú k funkčným potravinám negatívny postoj.
    URL http://www.agriculturejournals.cz/publicFiles/00336.pdf
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2007: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.