Počet záznamov: 1  

The food advertising market in the Slovak Republic

  1. Názov The food advertising market in the Slovak Republic
    Preklad názvuReklamný trh potravín v SR
    Autorské údajeĽudmila Nagyová, Mária Kročanová, Ľudmila Maďarová
    Autor Nagyová Ľudmila
    Spoluautori Kročanová Mária
    Maďarová Ľudmila
    Zdrojový dokument Agricultural economics. Vol. 53, no. 8 (2007), s. 370-378. - Prague : Institute of Agricultural and Food Information, 2007. ISSN 0139-570X
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama * trh reklamný * médiá * potraviny * spotrebitelia * mix komunikačný * Slovensko
    AnotáciaObjem finančných prostriedkov preinvestovaných jednotlivými zadávateľmi reklamy. Reklamné skupiny. Analýza reklamného trhu potravín. Prehľad najväčších inzerantov na Slovensku.
    URL http://www.agriculturejournals.cz/publicFiles/00339.pdf
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2007: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.