Počet záznamov: 1  

Význam a postavenie produktového manažmentu v hospodárskej praxi SR

  1. Názov Význam a postavenie produktového manažmentu v hospodárskej praxi SR
    Autorské údajeVojtech Kollár, Ľubica Knošková
    Autor Kollár Vojtech EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Spoluautori Knošková Ľubica EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Zdrojový dokument Produkt v trhovom prostredí : vedecký zborník prác pracovníkov Katedry tovaroznalectva a kvality tovaru. S. 7-19. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2007 / Strhan Rastislav ; Obchodná fakulta EU Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru. ISBN 978-80-225-2367-7
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Heslá podnik * manažment * produkty * výrobky nové * manažment strategický * rozhodovanie manažérske * manažéri * kvalita výrobkov * riadenie kvality * správanie spotrebiteľa * spokojnosť zákazníkov
    AnotáciaTeoretické východiská produktového manažmentu, základná koncepcia produktového manažmentu. Najdôležitejšie úlohy produktového manažmentu, strategický, taktický, operatívny produktový manažment. Vývoj nových výrobkov v podmienkach novej ekonomiky. Problematika starostlivosti o produkt na konci jeho životného cyklu. Výsledky analýzy informačného prostredia rozhodovania o produktoch v podnikateľskom prostredí SR. Výsledky dotazníkového prieskumu požiadaviek zamestnávateľov na kompetencie, zodpovednosti, právomoci a osobnostné vlastnosti produktového manažéra v podniku.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE07 00527-002, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.