Počet záznamov: 1
Postavenie produktového manažéra v organizácii
Názov Postavenie produktového manažéra v organizácii Autorské údaje Marta Karkalíková Autor Karkalíková Marta EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená Zdrojový dokument Produkt v trhovom prostredí : vedecký zborník prác pracovníkov Katedry tovaroznalectva a kvality tovaru. S. 20-26. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2007 / Strhan Rastislav ; Obchodná fakulta EU Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru. ISBN 978-80-225-2367-7 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Heslá manažment * manažéri * produkty * kvalita výrobkov * riadenie kvality * spokojnosť zákazníkov Anotácia Postavenie produktového manažéra v organizácii je dôležité čo poukazuje i na náplň jeho práce a činností vykonávaných v podniku, ktoré si vyžadujú znalosti z oblasti marketingu, ekonómie, predaja a poznania technológie produktu a jeho kvality. Organizácie produktovým manažérom ponúkajú samostatnú dynamickú a zodpovednú prácu a očakávajú zlepšenie pozície v konkurenčnom prostredí. Hľadajú pre svoje produktové portfólia produktových manažérov, ktorých poverujú takými činnosťami ako je aktívne sledovať trh, ovplyvňovať ho, a tiež pochopiť a predvídať požiadavky a očakávania zákazníkov. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E07 00527-003, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1