Počet záznamov: 1  

Postavenie produktového manažéra v organizácii

  1. Názov Postavenie produktového manažéra v organizácii
    Autorské údajeMarta Karkalíková
    Autor Karkalíková Marta EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Zdrojový dokument Produkt v trhovom prostredí : vedecký zborník prác pracovníkov Katedry tovaroznalectva a kvality tovaru. S. 20-26. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2007 / Strhan Rastislav ; Obchodná fakulta EU Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru. ISBN 978-80-225-2367-7
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Heslá manažment * manažéri * produkty * kvalita výrobkov * riadenie kvality * spokojnosť zákazníkov
    AnotáciaPostavenie produktového manažéra v organizácii je dôležité čo poukazuje i na náplň jeho práce a činností vykonávaných v podniku, ktoré si vyžadujú znalosti z oblasti marketingu, ekonómie, predaja a poznania technológie produktu a jeho kvality. Organizácie produktovým manažérom ponúkajú samostatnú dynamickú a zodpovednú prácu a očakávajú zlepšenie pozície v konkurenčnom prostredí. Hľadajú pre svoje produktové portfólia produktových manažérov, ktorých poverujú takými činnosťami ako je aktívne sledovať trh, ovplyvňovať ho, a tiež pochopiť a predvídať požiadavky a očakávania zákazníkov.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE07 00527-003, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.