Počet záznamov: 1
Analýza imidžu vzdelávacej inštitúcie z aspektu marketingovej komunikácie na trhu vzdelávania
Názov Analýza imidžu vzdelávacej inštitúcie z aspektu marketingovej komunikácie na trhu vzdelávania Autorské údaje Miroslava Szarková Autor Szarková Miroslava EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Zdrojový dokument Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava scientific journal. Roč. 6, č. 3 (September 2007), s. 126-134. - Nové Zámky : Secos, 2007. ISSN 1336-1732 Výstup z projektu VEGA 1/4592/07 Systémy a procesy strategického manažmentu
Poznámky VEGA 1/4592/07 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá imidž * komunikácia marketingová * vzdelávanie * školy vysoké * prieskum informačný * psychológia Anotácia Teoretické vymedzenie imidžu vzelávacej inštitúcie. Faktory tvoriace imidž vzdelávacej inštitúcie. Miesto imidžu v marketingovej komunikácii. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ (1) - KNIHY Archív EPC E07 00468-001, FPM - Archív EPC, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2007: 1-4
článok
Počet záznamov: 1