Počet záznamov: 1  

Analýza imidžu vzdelávacej inštitúcie z aspektu marketingovej komunikácie na trhu vzdelávania

  1. Názov Analýza imidžu vzdelávacej inštitúcie z aspektu marketingovej komunikácie na trhu vzdelávania
    Autorské údajeMiroslava Szarková
    Autor Szarková Miroslava EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Zdrojový dokument Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava scientific journal. Roč. 6, č. 3 (September 2007), s. 126-134. - Nové Zámky : Secos, 2007. ISSN 1336-1732
    Výstup z projektu VEGA 1/4592/07 Systémy a procesy strategického manažmentu
    PoznámkyVEGA 1/4592/07
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá imidž * komunikácia marketingová * vzdelávanie * školy vysoké * prieskum informačný * psychológia
    AnotáciaTeoretické vymedzenie imidžu vzelávacej inštitúcie. Faktory tvoriace imidž vzdelávacej inštitúcie. Miesto imidžu v marketingovej komunikácii.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    (1) - KNIHY
    Archív EPCE07 00468-001, FPM - Archív EPC, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2007: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.