Počet záznamov: 1  

Tvorba komunikačnej a mediálnej stratégie v denníku

  1. Názov Tvorba komunikačnej a mediálnej stratégie v denníku
    Autorské údajeZora Trnková
    Autor Trnková Zora EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Marketingový a obchodný manažment v ére nového marketingu : zborník vedeckých statí z medzinárodnej konferencie mladých vedeckých pracovníkov : Bratislava, november 2005. S. 164-172. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2005. ISBN 80-225-2127-2
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE05 01185-001, OBF - Archív EPC, kópia titul. strany

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.