Počet záznamov: 1
Optimalizačné modely reklamných výdavkov firiem pri zavádzaní nového produktu na trh
Názov Optimalizačné modely reklamných výdavkov firiem pri zavádzaní nového produktu na trh : dizertačná práca Autorské údaje Nora Mikušová, škol. Marián Goga Autor Mikušová Nora EUBFHIKOV - Katedra operačného výskumu a ekonometrie FHI Ďalší autori Goga Marián (Školiteľ (konzultant)) EUBFHIKOV - Katedra operačného výskumu a ekonometrie FHI Korporácia Fakulta hospodárskej informatiky EU . Katedra operačného výskumu a ekonometrie Vydavateľské údaje Bratislava, 2007. - 95, xix s. Druh dokumentu práce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 519.8 - Operačný výskum Heslá reklama * výrobky nové * modelovanie matematické * firmy * metódy optimalizačné * zisk * trh Kategória EPC Dizertačné a habilitačné práce Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Počet ex. 1, z toho voľných 0, prezenčne 1 Signatúra 819355
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 899.5 KB z IP adresy SEK po prihlásení Grafy 577.9 KB z IP adresy SEK po prihlásení kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 819355 SEK Sklad knižničného fondu len prezenčne
Počet záznamov: 1