Počet záznamov: 1  

Optimalizačné modely reklamných výdavkov firiem pri zavádzaní nového produktu na trh

  1. Názov Optimalizačné modely reklamných výdavkov firiem pri zavádzaní nového produktu na trh : dizertačná práca
    Autorské údajeNora Mikušová, škol. Marián Goga
    Autor Mikušová Nora EUBFHIKOV - Katedra operačného výskumu a ekonometrie FHI
    Ďalší autori Goga Marián (Školiteľ (konzultant)) EUBFHIKOV - Katedra operačného výskumu a ekonometrie FHI
    Korporácia Fakulta hospodárskej informatiky EU . Katedra operačného výskumu a ekonometrie
    Vydavateľské údajeBratislava, 2007. - 95, xix s.
    Druh dokumentupráce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 519.8 - Operačný výskum
    Heslá reklama * výrobky nové * modelovanie matematické * firmy * metódy optimalizačné * zisk * trh
    Kategória EPCDizertačné a habilitačné práce
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra819355

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce899.5 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    Grafy577.9 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    819355SEKSklad knižničného fondulen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.