Počet záznamov: 1  

Prieskum trhu ako nástroj získavania poznatkov pre poradenské služby univerzít výrobným podnikom

  1. Názov Prieskum trhu ako nástroj získavania poznatkov pre poradenské služby univerzít výrobným podnikom
    Autorské údajeJaroslav Kita
    Autor Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Marketingové poradenstvo a outsourcing ako metódy na skvalitnenie podnikovej činnosti : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie k vedeckému projektu VEGA 1/1232/04 : október 2005, Bratislava. S. 28-42. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2005 / Daňo Ferdinand ; Hanuláková Eva ; Vokounová Dana ; Jurík Pavol ; Abaffy Marián ; Kovalík Stanislav ; Trška Viliam ; Kita Pavol ; Kováčová Katarína ; Pružinec Ivan. ISBN 80-225-2111-6
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE05 00990-004, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.