Počet záznamov: 1
Nástroje marketingového mixu v podnikaní malých a stredných podnikoch
Názov Nástroje marketingového mixu v podnikaní malých a stredných podnikoch Autorské údaje Alena Chodasová Autor Chodasová Alena EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Podnikanie a podnikateľské prostredie v SR : zborník z vedeckej konferencie : Modra- Harmónia, 10.5.-11.5.2007. S. 145-147. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2007 / Šúbertová Elena ; Kovaľov Andrej ; Podnikanie a podnikateľské prostredie v SR Vedecká konferencia ; Fakulta podnikového manažmentu EU Katedra podnikovohospodárska. ISBN 978-80-225-2364-6 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * marketing mix * podnikanie malé * podnikanie stredné * produkty * správanie spotrebiteľa * podpora predaja * reklama Anotácia Definovanie a úlohy marketingu malých a stredných podnikov. Stratégie tvorby cien. Voľba marketingového mixu. Charakteristika štyroch základných metód na ovplyvňovanie správania so spoločným názvom komunikačný systém. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E08 00322-001, FPM - Archív EPC, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1