Počet záznamov: 1  

Aktuaľnyje problemy meždunarodnoj reklamy

  1. Názov Aktuaľnyje problemy meždunarodnoj reklamy
    Autorské údajeMaisa E. Sejfullaeva
    Autor Sejfullaeva Maisa E.
    Zdrojový dokument Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava scientific journal. Roč. 6, č. 3 (September 2007), s. 107-113. - Nové Zámky : Secos, 2007. ISSN 1336-1732
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumenturuština
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá technológie informačné * technológie komunikačné * trh reklamný * reklama * technika audiovizuálna
    AnotáciaZmeny vo svetovom reklamnom biznise. Oblasti v ktorých dochádza ku kvalitatívnym zmenám. Komputerizácia reklamného procesu. Rozvoj audiovizuálnej techniky. Rozvoj káblovej televízie.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2007: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.