Počet záznamov: 1  

CRM aktivity/spoločný alebo zdieľaný marketing ziskového a neziskového sektora

  1. Názov CRM aktivity/spoločný alebo zdieľaný marketing ziskového a neziskového sektora
    Autorské údajeĽudovít Hajduch
    Autor Hajduch Ľudovít EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Podnikanie a podnikateľské prostredie v SR : zborník z vedeckej konferencie : Modra- Harmónia, 10.5.-11.5.2007. S. 257-261. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2007 / Šúbertová Elena ; Kovaľov Andrej ; Podnikanie a podnikateľské prostredie v SR Vedecká konferencia ; Fakulta podnikového manažmentu EU Katedra podnikovohospodárska. ISBN 978-80-225-2364-6
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * partnerstvo verejno-súkromné * riziko * organizácie neziskové
    AnotáciaCharakteristika ziskového a neziskového marketingu. Prehľad prínosov a rizík spolupráce podnikateľského a neziskového sektora, príčiny nespolupráce a nedôvery. Dotazníkový prieskum. Poznanie pojmu CRM. Spojenie ziskového a neziskového sektora prostredníctvom spoločného marketingu.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE08 00260-001, FPM - Archív EPC, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.