Počet záznamov: 1
Jak (ne)komunikovat
Názov Jak (ne)komunikovat Autorské údaje Jan Urban Autor Urban Jan Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 4, č. 9 (září 2007), s. 51. - Praha : Economia, 2007. ISSN 1214-9594 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti Heslá firmy * manažment * zamestnanci * komunikácia firemná * komunikácia interná * informácie * klienti Anotácia Spôsob, ktorým firmy komunikujú so svojimi zamestnancami, zákazníkmi a širšou verejnosťou je častokrát veľmi vzdialený od konkrétnej reči bežnej konverzácie. Umelý jazyk preplnený žargónom nie je zrozumiteľný. Sklon zdôrazňovať pozitíva a zahmlievanie negatív. Napodobňovanie druhých. Úmyselné klamanie a zastieranie cieľov. Manipulácia, zadržiavanie informácií a používanie nezrozumiteľných vyjadrení. Chýbajúca spontánnosť v komunikácii. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2007: 1-12 + 9 príl.
článok
Počet záznamov: 1