Počet záznamov: 1  

Fastfoody: ide to aj bez reklamy

  1. Názov Fastfoody: ide to aj bez reklamy
    Autorské údajePetra Prekopová
    Autor Prekopová Petra
    Zdrojový dokument Stratégie : o marketingu, reklame, online, médiách a out-of-home. Č. 9 (september 2007), s. 13. - Bratislava : ECOPRESS, 2007. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 640.2/.4 - Vedenie stravovacích zariadení. Vedenie ubytovacej a pohostinskej činnosti. Spoločné stravovanie. Ubytovanie
    Heslá reštaurácie * zariadenia stravovacie * reklama * preferencie spotrebiteľské * Slovensko
    AnotáciaFastfoodové reštaurácie sa na Slovensku tešia veľkej obľube. Počet návštevníkov značkových sieťových fastfoodov stále narastá, a to i bez toho, že by tieto reťazce nejako výraznejšie komunikovali. Dokonca tvrdia, že stále je na trhu miesto aj pre iné značky.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2007: 7-12 + 13 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.