Počet záznamov: 1  

Tínedžeri - značkoví schizofrenici

  1. Názov Tínedžeri - značkoví schizofrenici
    Autorské údajePetra Prekopová
    Autor Prekopová Petra
    Zdrojový dokument Stratégie : o marketingu, reklame, online, médiách a out-of-home. Č. 9 (september 2007), s. 20-21. - Bratislava : ECOPRESS, 2007. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo
    Heslá značky výrobkov * značky výrobné * mladiství * postoje * správanie spotrebiteľa * Slovensko * Európska únia
    AnotáciaVzťah tínedžerov k značkám. Ako ich osloviť. Postoj tínedžerov voči reklame na sociálnych sieťach. Sociálne siete - príležitosti pre značky. Postoje k značkám sa medzi európskymi tínedžermi navzájom líšia.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2007: 7-12 + 13 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.