Počet záznamov: 1  

Zmeny v manažmente a v marketingu v slovenských podnikoch po vstupe SR do EÚ

  1. Názov Zmeny v manažmente a v marketingu v slovenských podnikoch po vstupe SR do EÚ
    Autorské údajeElena Šúbertová
    Autor Šúbertová Elena EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Integrácia do Európskej únie a jej dôsledky III.. S. 7-22. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. ISBN 80-225-2308-9
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá podnikanie malé * podnikanie stredné * poľnohospodárstvo * výroba rastlinná * výroba živočíšna * úroda * ceny * produkty * dotácie * dane * medzispotreba * riadenie * manažment * Slovensko
    AnotáciaVýznamná úloha malého a stredného podnikania v krajinách s trhovou ekonomikou. Ciele podnikania v malých a stredných podnikoch (MSP). Vývoj počtu podnikateľov a dynamika ich vývoja na Slovensku. Úlohy podnikateľov v MSP a námety na zlepšenie funogavania podnikov v SR. Vybrané problémy a východiská MSP na Slovensku v poľnohospodárstve. Výkonnosť slovenského poľnohospodárstva v rokoch 2001 - 2005. Údaje z oblasti rastlinnej a živočíšnej produkcie. Spotrebná náročnosť slovenského poľnohospodárstva - medzispotreba. Zlepšenie samofinancovania potrieb. Zníženie ukazovateľa čistého zisku z podnikania.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE07 00525-002, FPM - Archív EPC, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.