Počet záznamov: 1  

Marketingová filozofia firiem ako základ trhovej orientácie

  1. Názov Marketingová filozofia firiem ako základ trhovej orientácie
    Autorské údajeElvíra Dudinská
    Autor Dudinská Elvíra EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Zdrojový dokument ; Ekonomická univerzita v Bratislave Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach Marketingová pripravenosť slovenských podnikov v podmienkach vstupu SR do EÚ v rámci globalizácie svetového trhu : zborník výstupov grantovej úlohy VEGA č. 1/9228/02. S. 7-14. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2004. ISBN 80-225-1905-7
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE04 00640-004, PHF - Archív EPC, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.