Počet záznamov: 1  

Efektivní CRM strategie

  1. Názov Efektivní CRM strategie
    Autorské údajeVladimír Králíček
    Autor Králíček Vladimír
    Zdrojový dokument Moderní řízení : měsíčník vydavatelství Economia. Roč. 42, č. 10 (Říjen 2007), s. 48-49. - Praha : Economia, 2007. ISSN 0026-8720
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá riadenie vzťahov so zákazníkmi * systém CRM * technológie informačné * technológie komunikačné * zákazníci * manažment * konkurencia * trh * obchod
    AnotáciaDelenie systému CRM na operatívnu, kolaboratívnu a analytickú zložku. Hlavný cieľ CRM systému. Efektívna CRM stratégia. Zákaznícky softvér. Riziká spojené s CRM.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2007: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.