Počet záznamov: 1  

Moderní metody retail managementu

  1. Názov Moderní metody retail managementu
    Preklad názvuModern methods of retail management
    Autorské údajeMarie Hesková
    Autor Hesková Marie
    Zdrojový dokument Acta oeconomica Pragensia : vědecký časopis Vysoké školy ekonomické v Praze. Roč. 15, č. 3 (2007), s. 43-51. - Praha : Vysoká škola ekonomická, 2007. ISSN 0572-3043
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá manažment * marketing * obchod * výroba * história * pojmy * stratégia marketingová * konkurencieschopnosť
    AnotáciaHistorický pohľad na vývoj category managementu. Vývojové etapy marketingového riadenia v oblasti obchodu a výroby. Vývoj kategory managementu a vybraných metód spolupráce. Category management ako konkurencieschopná stratégia. Charakteristika a vymedzenie category managementu. Prínosy a bariéry.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2007: 1-7

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF128.5 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.