Počet záznamov: 1  

Global architecture of marketing information systems

  1. Názov Global architecture of marketing information systems
    Preklad názvuGlobálna architektúra marketingového informačného systému
    Autorské údajeFrantišek Dařena
    Autor Dařena František
    Zdrojový dokument Agricultural economics. Vol. 53, no. 9 (2007), s. 432-440. - Prague : Institute of Agricultural and Food Information, 2007. ISSN 0139-570X
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 330.47 - Teória informácií v ekonomike. Ekonomická informatika
    Heslá marketing * systémy informačné * výskum * rozhodovanie * plánovanie * informatika ekonomická
    AnotáciaSkúmanie informačných systémov, ktoré môžu byť nasadené v procese marketingového plánovania. Popis globálnej štruktúry marketingového informačného systému. Pozornosť je venovaná nielen marketingovým procesom, ala aj technológiám, ktoré môžu byť použité v jednotlivých subsystémoch marketingového informačného systému. Výsledkom je architektúra integrujúca jednotlivé izolované marketingové aplikácie do jedného zrozumiteľného rámca.
    URL http://www.agriculturejournals.cz/publicFiles/00388.pdf
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2007: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.