Počet záznamov: 1
Posiluje se role maloobchodních řetězců
Názov Posiluje se role maloobchodních řetězců Autorské údaje Daniela Krofiánová Autor Krofiánová Daniela Zdrojový dokument Marketing magazine. Roč. 11, č. 9 (září 2007), s. 16-17. - Praha : Mladá fronta, 2007. ISSN 1211-7315 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * komunikácia marketingová * nástroje marketingové * reklama * propagácia * spotrebitelia * značky výrobkov * technológie nové * digitalizácia * maloobchod * predajne Anotácia Marketing at-retail ako nové spôsoby a nové oblasti pôsobenia pre značky, maloobchodné spoločnosti, výrobcov POP a reklamné agentúry, ktoré sa snažia o rozšírenie svojho vplyvu na spotrebiteľov. Rast využitia moderných technológií v maloobchodnom prostredí. Digitálne reklamné médiá v maloobchode. Testovanie efektivity nástrojov komunikácie na predajných miestach. Senzorický marketing - marketing založený na pôsobení na všetkých päť zmyslov zákazníka. Nové spôsoby komunikácie v mieste predaja a ich cieľ vytvoriť intenzívny zážitok, ktorý ovplyvní nákupné správanie zákazníka. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2007: 7-12
článok
Počet záznamov: 1