Počet záznamov: 1  

Handbuch Handelsmarketing

  1. Názov Handbuch Handelsmarketing : erfolgreiche Strategien und Instrumente im Handelsmarketing
    Autorské údajeHans-Joachim Theis
    Autor Theis Hans-Joachim
    Vydavateľské údajeFrankfurt a.M. : Deutscher Fachverlag , 2007. - 841 s.
    Vydanie2. überarb. Aufl.
    Edícia Praxis im Handel , Band 1
    ISBN978-3-87150-971-1 , 3-87150-971-X
    Druh dokumentupríručky
    Jazyk dokumentunemčina
    Krajina vydaniaNemecko
    Systematika 339.1 - Obchod - všeobecné otázky. Trh
    Heslá obchod * marketing * maloobchod * stratégia marketingová * výkonnosť * logistika * logistika marketingová * politika obchodná * politika cenová * zákazníci * služby * sortiment * odškodnenie * komunikácia * identita podniková * reklama
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra820292

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    820292OBFKnižnica Obchodnej fakultylen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.