Počet záznamov: 1  

Koncepce a atributy hodnoty zákazníka v oblasti služeb

  1. Názov Koncepce a atributy hodnoty zákazníka v oblasti služeb
    Autorské údajeJozefína Simová
    Autor Simová Jozefína
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 17, č. 3 (2007), s. 4-6. - Praha : Česká marketingová společnost, 2007. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá sektor terciárny * služby * zákazníci * hodnota * riadenie vzťahov so zákazníkmi
    AnotáciaZmeny a trendy na trhu služieb sa výrazne premietajú do chovania zákazníkov. Definovanie hodnoty zákazníka, čo tvorí hodnotu zákazníka. Koncepcia hodnoty zákazníka v oblasti služieb. Model hodnoty zákazníka a jeho vplyvu na spokojnosť a lojálnosť zákazníka.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2007: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.