Počet záznamov: 1
Marketing na hraně zákona
Názov Marketing na hraně zákona Autorské údaje Libor Štajer Autor Štajer Libor Zdrojový dokument Marketing magazine. Roč. 11, č. 9 (září 2007), s. 52-53. - Praha : Mladá fronta, 2007. ISSN 1211-7315 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * reklama * propagácia * legislatíva * právo * médiá * film * konkurencia * súťaž nekalá Anotácia Guerilla marketing a product placement ako marketingové aktivity, ktoré často prekračujú zákon. Pojem guerilla marketing a konkrétne príklady guerillových marketingových akcií z praxe. Riziká guerillových akcií. Posudzovanie guerilla marketingu z pohľadu verejného práva a z pohľadu súkromného práva. Príprava novej európskej smernice "Audiovizuálne mediálne služby bez hraníc", ktorá bude regulovať product placement v praxi. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2007: 7-12
článok
Počet záznamov: 1