Počet záznamov: 1
Koncepcia komplexnej (totálnej) služby
Názov Koncepcia komplexnej (totálnej) služby Autorské údaje Milan Kubina, Viliam Lendel Autor Kubina Milan Spoluautori Lendel Viliam Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 17, č. 3 (2007), s. 10-11. - Praha : Česká marketingová společnost, 2007. ISSN 1211-5622 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá služby * rozhodovanie * zákazníci * marketing * marketing služieb Anotácia Boj o zákazníka sa presúva aj do iných oblastí, než je len hodnota samotného ponúkaného tovaru. Jednou z nich je služba, ktorá tvorí základ tvorby úžitku pre zákazníka. Služba a jej úrovne - jadro, zjavné prvky a nadstavba služby. Vázba medzi jadrom a doplnkovými službami, uľahčujúce a posilňujúce doplnkové služby. Štyri stupne rozsahu výkonu služby - základný, očakávaný, rozšírený, potenciálny. Úloha marketingui pri identifikácii a rozvíjaní potrieb a požiadaviek zákazníka. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2007: 1-4
článok
Počet záznamov: 1