Počet záznamov: 1  

Koncepcia komplexnej (totálnej) služby

  1. Názov Koncepcia komplexnej (totálnej) služby
    Autorské údajeMilan Kubina, Viliam Lendel
    Autor Kubina Milan
    Spoluautori Lendel Viliam
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 17, č. 3 (2007), s. 10-11. - Praha : Česká marketingová společnost, 2007. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá služby * rozhodovanie * zákazníci * marketing * marketing služieb
    AnotáciaBoj o zákazníka sa presúva aj do iných oblastí, než je len hodnota samotného ponúkaného tovaru. Jednou z nich je služba, ktorá tvorí základ tvorby úžitku pre zákazníka. Služba a jej úrovne - jadro, zjavné prvky a nadstavba služby. Vázba medzi jadrom a doplnkovými službami, uľahčujúce a posilňujúce doplnkové služby. Štyri stupne rozsahu výkonu služby - základný, očakávaný, rozšírený, potenciálny. Úloha marketingui pri identifikácii a rozvíjaní potrieb a požiadaviek zákazníka.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2007: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.