Počet záznamov: 1  

Vybrané aspekty marketingu v rámci vzdelávacích organizácií

  1. Názov Vybrané aspekty marketingu v rámci vzdelávacích organizácií
    Autorské údajeIvana Šindleryová Butoracová
    Autor Šindleryová Butoracová Ivana
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 17, č. 3 (2007), s. 12-13. - Praha : Česká marketingová společnost, 2007. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing manažment * definície * organizácie * vzdelávanie
    AnotáciaDefinovanie marketingového manažmentu organizácie v oblasti služieb podľa Ph. Kotlera. Aplikácia marketingu do vnútorných štruktúr vzdelávacej organizácie. Marketingové prostredie vzdelávacej inštitúcie.Vzdelávacie organizácie si čoraz častejšie začínajú uvedomovať vhodnosť využívania marketingu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2007: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.