Počet záznamov: 1
Kastomizácia ako zdroj konkurenčnej výhody malého a stredného podniku
Názov Kastomizácia ako zdroj konkurenčnej výhody malého a stredného podniku Autorské údaje Jozef Kľučka Autor Klučka Jozef Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 17, č. 3 (2007), s. 18-19. - Praha : Česká marketingová společnost, 2007. ISSN 1211-5622 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá podnik malý * podnik stredný * výhody konkurenčné * zákazníci * požiadavky na výrobky * stratégia marketingová Anotácia Kastomizácia predpokladá pružnú reakciu na požiadavky zákazníka. Je to aktívna účasť zákazníkov na navrhovaní výrobkov. Je to schopnosť vybudovať si konkurenčnú pozíciu s cieľom prilákať zákazníkov a zotrvať na trhu. Malý a stredný podnik musí byť pružnejší v reakcii na podnety zákazníkov, a preto kastomizácia predstavuje možnú marketingovú stratégiu mnohých MSP. Kastomizácia - princípy, riziká implementácie. Kastomizáciu podnik uplatní tam, kde je identifikovaná suma požiadaviek, ktorých uspokojenie je pre podnik efektívne. Kooperatívna, adaptívna, transparentná, kozmetická kastomizácia. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2007: 1-4
článok
Počet záznamov: 1