Počet záznamov: 1  

Kastomizácia ako zdroj konkurenčnej výhody malého a stredného podniku

  1. Názov Kastomizácia ako zdroj konkurenčnej výhody malého a stredného podniku
    Autorské údajeJozef Kľučka
    Autor Klučka Jozef
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 17, č. 3 (2007), s. 18-19. - Praha : Česká marketingová společnost, 2007. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá podnik malý * podnik stredný * výhody konkurenčné * zákazníci * požiadavky na výrobky * stratégia marketingová
    AnotáciaKastomizácia predpokladá pružnú reakciu na požiadavky zákazníka. Je to aktívna účasť zákazníkov na navrhovaní výrobkov. Je to schopnosť vybudovať si konkurenčnú pozíciu s cieľom prilákať zákazníkov a zotrvať na trhu. Malý a stredný podnik musí byť pružnejší v reakcii na podnety zákazníkov, a preto kastomizácia predstavuje možnú marketingovú stratégiu mnohých MSP. Kastomizácia - princípy, riziká implementácie. Kastomizáciu podnik uplatní tam, kde je identifikovaná suma požiadaviek, ktorých uspokojenie je pre podnik efektívne. Kooperatívna, adaptívna, transparentná, kozmetická kastomizácia.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2007: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.