Počet záznamov: 1  

Vliv spokojenosti zákazníků na ziskovost podniku

  1. Názov Vliv spokojenosti zákazníků na ziskovost podniku
    Autorské údajeHana Lošťáková
    Autor Lošťáková Hana
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 17, č. 3 (2007), s. 22-24. - Praha : Česká marketingová společnost, 2007. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá podnik * zisk podnikový * stratégia marketingová * spokojnosť zákazníkov * lojálnosť zákazníkov
    AnotáciaOrientácia na zákazníkov a spokojnosť zákazníkov Spokojnosť zákazníkov a ich ziskovosť pre podnik - detailný pohľad. Nespokojnosť zákazníkov a ich odchod z podniku.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2007: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.