Počet záznamov: 1  

Bariéry realizácie marketingového auditu

  1. Názov Bariéry realizácie marketingového auditu
    Preklad názvuObstacles of realization of marketing audit
    Autorské údajeZoltán Rózsa
    Autor Rózsa Zoltán
    Zdrojový dokument Verejná správa a regionálny rozvoj : ekonómia a manažment : vedecký časopis Vysokej školy ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave. Roč. 3, č. 2 (Jún 2007), s. 9-15. - Bratislava : Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave, 2007. ISSN 1337-2955
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * audit
    AnotáciaVzťah marketingového auditu k ostatným typom auditu. Opodstatnenosť a prínosy marketingového auditu. Najdôležitejšie bariéry výkonu marketingového auditu v organizáciách. Vybrané marketingové systémy a ich funkcie v procese udržiavania adaptability organizácie. Metodika tvorby štandardov výkonu organizácie.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2007: 1-3

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.