Počet záznamov: 1  

Čínský trh je největší obchodní příležitostí

  1. Názov Čínský trh je největší obchodní příležitostí
    Autorské údajeKarel Havlíček
    Autor Havlíček Karel
    Zdrojový dokument Marketing magazine. Roč. 11, č. 10 (říjen 2007), s. 38-40. - Praha : Mladá fronta, 2007. ISSN 1211-7315
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá podnikanie * prostredie podnikateľské * trh * rast hospodársky * partneri obchodní * obchod * investície * Čína
    AnotáciaBudúcnosť obchodu s Čínou spočíva v exporte do tejto krajiny. Silné stránky a príležitosti v Číne. Investičný boom v Číne. Faktory úspechu čínskych firiem. Pracovitosť a disciplína vo firmách. Liberalizácia. Kontrola a usmerňovanie zmien vládnou komunistickou stranou. Zápory a hrozby čínskeho prostredia. Nízka úroveň podnikateľskej etiky. Jazykové bariéry. Problematika kvality a marketingu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2007: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.