Počet záznamov: 1  

Od hledání odpovědí k hledání inspirace

  1. Názov Od hledání odpovědí k hledání inspirace
    Autorské údajeJan Herzmann, Radka Dvořáková, Barbora Úlehlová
    Autor Herzmann Jan
    Spoluautori Dvořáková Radka
    Úlehlová Barbora
    Zdrojový dokument Marketing magazine. Roč. 11, č. 10 (říjen 2007), s. 8-9. - Praha : Mladá fronta, 2007. ISSN 1211-7315
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.13 - Trh všeobecne. Analýza trhu
    Heslá trh spotrebiteľský * spotrebitelia * výskum * správanie * nákup * marketing * etnografia * antropológia
    AnotáciaEtnografické a antropologické metódy výskumu trhu pre potreby marketingu. Rastúca potreba odkryť skutočné motivátory a bariéry nákupného a spotrebiteľského chovania. Etnografia postavená na štruktúrovanom pozorovaní cieľovej skupiny v jej prirodzenom prostredí. Využitie etnografie a antropológie v celom procese životného cyklu produktu. Výhrady zástancov tradičných kvantitatívnych metód voči uvedeným metódam výskumu. Podceňovanie etnografie školami.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2007: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.