Počet záznamov: 1  

Jaké jsou návyky spotřebitelů?

  1. Názov Jaké jsou návyky spotřebitelů?
    Autorské údajeNicol Schusterová
    Autor Schusterová Nicol
    Zdrojový dokument Marketing magazine. Roč. 11, č. 10 (říjen 2007), s. 22-23. - Praha : Mladá fronta, 2007. ISSN 1211-7315
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.13 - Trh všeobecne. Analýza trhu
    Heslá spotrebitelia * zákazníci * výskum trhu * správanie * nákup * produkty * etnografia * marketing
    AnotáciaVyužitie etnografie v spotrebiteľskom výskume. Potreba porozumieť kultúre, jazyku, zvykom a rituálom spotrebiteľa. Pozorovanie správania spotrebiteľa. Etnografia ako krok k strategickému plánovaniu a positioningu výrobku a značiek. Etnografia umožňuje marketérom porozumieť potrebám a túžbam zákazníkov a tým vytvoriť niečo, čo odlíši ich produkt od konkurencie.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2007: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.