Počet záznamov: 1  

Multidimenzionálne škálovanie a pozičné mapy ako jeden z nástrojov na určenie trhovej pozície značky

  1. Názov Multidimenzionálne škálovanie a pozičné mapy ako jeden z nástrojov na určenie trhovej pozície značky
    Autorské údajeZuzana Lukačovičová
    Autor Lukačovičová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument EDAMBA 2007 : 10. medzinárodná vedecká konferencia : zborník prác doktorandov : Nové Zámky, apríl 2007. S. 200-207. - Nové Zámky : SECOS, 2007. ISBN 978-80-225-2380-6
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo
    Heslá značky výrobkov * škálovanie * analýza faktorová * dotazníky * voda minerálna * sortiment
    AnotáciaProblematika multidimenzionálneho škálovania a využitie metódy pozičných máp v rámci analýzy značky Budiš ako značky minerálnej vody s dominantným postavením na trhu minerálnych vôd. Výsledky vlastného dotazníkového prieskumu na predmetnú tému.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.