Počet záznamov: 1
Marketingový mix v kúpeľníctve na Slovensku
Názov Marketingový mix v kúpeľníctve na Slovensku Autorské údaje Zuzana Moravčíková Autor Moravčíková Zuzana EUBOBF - Obchodná fakulta EU Zdrojový dokument EDAMBA 2007 : 10. medzinárodná vedecká konferencia : zborník prác doktorandov : Nové Zámky, apríl 2007. S. 270-275. - Nové Zámky : SECOS, 2007. ISBN 978-80-225-2380-6 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá ruch cestovný * kúpeľníctvo * politika cenová * marketing mix * komunikácia * služby Anotácia Prvoradým cieľom podnikov cestovného ruchu realizujúcich svoju činnosť v kúpeľníctve je zosúladiť nástroje marketingového mixu, aby ich vzájomnou kombináciou a vzájomným pôsobením dosiahli čo najväčší efekt. Na Slovensku sa pri analyzovaní nástrojov marketingového mixu v marketingovej teórii i praxi najčastejšie stretávame s posudzovaním produktovej, cenovej, distribučnej a komunikačnej politiky. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
článok
Počet záznamov: 1