Počet záznamov: 1  

Postavenie a význam inovácií v stratégii organizácie

  1. Názov Postavenie a význam inovácií v stratégii organizácie
    Autorské údajeZora Šafranová
    Autor Šafranová Zora EUBPHFKMA - Katedra manažmentu PHF
    Zdrojový dokument EDAMBA 2007 : 10. medzinárodná vedecká konferencia : zborník prác doktorandov : Nové Zámky, apríl 2007. S. 383-388. - Nové Zámky : SECOS, 2007. ISBN 978-80-225-2380-6
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 658.5 - Organizácia výroby. Plánovanie výroby. Konštrukcia. Kontrola výroby
    Heslá inovácia * organizácie * manažment inovačný * stratégia podniková * dotazníky
    AnotáciaPostavenie inovácií v stratégii skúmaných organizácií. Na vzorke 200 organizácií skúmanie charakteristiky inovačnej organizácie vo vzťahu k podnikovej stratégii a upozorňuje na skutočnosť, že na to, aby bolo možné organizáciu označiť za inovačnú, nemožno typické znaky inovačnej organizácie posudzovať izolovane.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.