Počet záznamov: 1  

Meranie kvality vzťahu so zákazníkmi

  1. Názov Meranie kvality vzťahu so zákazníkmi
    Autorské údajeZora Trnková
    Autor Trnková Zora EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument EDAMBA 2007 : 10. medzinárodná vedecká konferencia : zborník prác doktorandov : Nové Zámky, apríl 2007. S. 417-422. - Nové Zámky : SECOS, 2007. ISBN 978-80-225-2380-6
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * zákazníci * podnik * kvalita
    AnotáciaCharakteristika marketingu. Spokojnosť zákazníkov ako kvalitatívna miera marketingovej úspešnosti podniku. Udržanie si zákazníka. Následok zákazníckej nespokojnosti strata zákazníka. Plnenie zákazníckych potrieb a želaní. Klasifikácia zákazníkov.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.