- Vplyv intermodálnej prepravy na exportný a globálny marketing firiem
Počet záznamov: 1  

Vplyv intermodálnej prepravy na exportný a globálny marketing firiem

  1. Názov Vplyv intermodálnej prepravy na exportný a globálny marketing firiem
    Autorské údajeHeda Hansenová, Tomáš Halán, Ho Thi Thu Hoa
    Autor Hansenová Heda EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Spoluautori Halán Tomáš EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Ho Thi Thu Hoa EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Zdrojový dokumentEUROKOMBI - INTERMODAL 2005 : rozvoj kombinovanej dopravy po rozšírení EÚ : 8. medzinárodná konferencia : zborník prednášok = proceedings of the conference : 14.6. - 15.6.2005, Žilina, Slovensko. S. 69-73. - Žilina : IVEPO, s.r.o., [2005]. ISBN 80-967358-5-3
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Kategória EPCOdborné práce v domácich nerecenzovaných zborníkoch (konferenčných aj nekonferečných)
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE05 01061-001, OBF - Archív EPC, kópia titul. strany

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.