Počet záznamov: 1  

Obchodné partnerstvo medzi účastníkmi distribučných procesov - predpoklad efektívnych interštrukturálnych vzťahov v distribučných procesoch

  1. Názov Obchodné partnerstvo medzi účastníkmi distribučných procesov - predpoklad efektívnych interštrukturálnych vzťahov v distribučných procesoch
    Autorské údajeFerdinand Daňo
    Autor Daňo Ferdinand EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Faktory a determinanty štrukturálnych vzťahov v distribučných procesoch v podmienkach internacionalizácie a globalizácie obchodovania a ich vplyv na realizáciu distribučnej stratégie firmy : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/4598/07 (doba riešenia 1.1.2007-31.12.2009). S. 7-17. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2007 ; Ekonomická univerzita v Bratislave Obchodná fakulta. ISBN 978-80-225-2407-0
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt
    Heslá distribúcia * kanály distribučné * vzťahy dodávateľsko-odberateľské * výrobcovia * spotrebitelia * obchodníci * partneri obchodní * marketing
    AnotáciaVýznam procesných vzťahov v systéme prenosu tovaru od výrobcu k spotrebiteľovi a úloha vertikálneho marketingu v týchto vzťahoch. Štrukturalizácia distribučných ciest vhodnou selekciou distribučných sprostredkovateľov. Zmluvné zabezpečenie distribučného dizajnu ako výsledok kontraktačných stratégií v rámci partnerských vzťahov a faktory úspešnosti týchto vzťahov.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE07 00654-002, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.