Počet záznamov: 1  

Dostupnosť ako nástroj marketingového mixu na zvýšenie konkurencieschopnosti regiónu prostredníctvom vytvárania podmienok pre investorov

  1. Názov Dostupnosť ako nástroj marketingového mixu na zvýšenie konkurencieschopnosti regiónu prostredníctvom vytvárania podmienok pre investorov
    Autorské údajePeter Drábik
    Autor Drábik Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Faktory a determinanty štrukturálnych vzťahov v distribučných procesoch v podmienkach internacionalizácie a globalizácie obchodovania a ich vplyv na realizáciu distribučnej stratégie firmy : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/4598/07 (doba riešenia 1.1.2007-31.12.2009). S. 90-101. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2007. ISBN 978-80-225-2407-0
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing mix * konkurencieschopnosť * regióny * infraštruktúra * lokalizácia * distribúcia * investori * vzdelávanie * kvalita života * parky priemyselné
    AnotáciaDostupnosť ako nástroj marketingového mixu. Faktory dostupnosti regiónu. Dostupnosť ako determinant alokácie investorov. Lokálna infraštruktúra. Vzdelávacie zariadenia. Kvalita života. Priemyselné parky. Logistické a distribučné centrá. Integrácia do miestnej komunity.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE07 00654-003, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.