Počet záznamov: 1  

Nové prístupy k hodnoteniu marketingového výkonu

  1. Názov Nové prístupy k hodnoteniu marketingového výkonu
    Autorské údajeDagmar Lesáková
    Autor Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Ekonomické znalosti pro tržní praxi : mezinárodní vědecká konference, Olomouc 13.9.2007 : sborník příspěvků. S. 263-267. - Olomouc : Lešingrová Romana, 2007. ISBN 978-80-903808-8-2
    PoznámkyVEGA 82/07
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * stratégia marketingová * podnik * značky výrobkov * zákazníci * produkty * konkurencia
    AnotáciaObsah a význam indikátorov marketingového výkonu. Adaptácia mier úspešnosti podľa typu marketingovej stratégie. Pyramída indikátorov marketingového výkonu.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE07 00674-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.