Počet záznamov: 1  

Mýty a fakty o realite marketingu v slovenských malých a stredných podnikoch

  1. Názov Mýty a fakty o realite marketingu v slovenských malých a stredných podnikoch
    Autorské údajeŠtefan Majtán, Katarína Grančičová
    Autor Majtán Štefan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Spoluautori Grančičová Katarína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Podniková revue : vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach = scientific journal of the Faculty of Business Economics of the University of Economics in Bratislava with a seat in Košice. Roč. 6, č. 11 (2007), s. 31-41. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2007. ISSN 1335-9746
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá podnik malý * podnik stredný * marketing * Slovensko * plánovanie strategické * diagnostika podniková
    AnotáciaVšeobecné názory na marketing v malých a stredných podnikoch. Výhody a nevýhody malých a stredných podnikov z hľadiska marketingu. Názory na potrebu a prínos marketingového strategického plánovania v malých a stredných podnikoch. Súhrnné závery z prieskumu marketingovej reality v slovenských malých a stredných podnikoch.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - KNIHY
    Archív EPCE07 00694-001, FPM - Archív EPC, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2007: 11-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.