Počet záznamov: 1
Mýty a fakty o realite marketingu v slovenských malých a stredných podnikoch
Názov Mýty a fakty o realite marketingu v slovenských malých a stredných podnikoch Autorské údaje Štefan Majtán, Katarína Grančičová Autor Majtán Štefan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Spoluautori Grančičová Katarína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Podniková revue : vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach = scientific journal of the Faculty of Business Economics of the University of Economics in Bratislava with a seat in Košice. Roč. 6, č. 11 (2007), s. 31-41. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2007. ISSN 1335-9746 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Heslá podnik malý * podnik stredný * marketing * Slovensko * plánovanie strategické * diagnostika podniková Anotácia Všeobecné názory na marketing v malých a stredných podnikoch. Výhody a nevýhody malých a stredných podnikov z hľadiska marketingu. Názory na potrebu a prínos marketingového strategického plánovania v malých a stredných podnikoch. Súhrnné závery z prieskumu marketingovej reality v slovenských malých a stredných podnikoch. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (1) - KNIHY Archív EPC E07 00694-001, FPM - Archív EPC, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2007: 11-12
článok
Počet záznamov: 1